THANKSGIVING DAY

Vím, že to byla celkem doba od té doby co jsem nepřidala nový příspěvek, ale událo se toho tolik, že jsem absolutně nestíhala a ještě skloubit čas se školou je taky náročný. Začala jsem totiž dělat track a chodím domů kolem 4 až 5 hodiny a jsem tak unavená, že nejsem schopná nic dělat jenom se učit věci do školy.
Tento příspěvek se bude týkat thanksgiving day. Tento svátek se slaví čtvrtý čtvrtek v listopadu a je to upomínka a poděkování za všechno co máme. Většinou se to slaví ve velkém s rodinou, ale rodina mého hostdad žije v New Hampshire a to je hodně daleko a nemělo by to cenu na těch pár dní. Tak jsme se rozhodli, že to oslavíme sami. Od rána se doma vyvářelo. Měli jsme obrovského krocana, který se naplnil cibulemi a pomeranči a dovnitř se injekční stříkačkou nadávkovala nějaká marináda. Poté se krocan dal péct do trouby asi na 5 hodin. Mezitím jsme vařili další jídla. Samotná večeře se konala kolem 4 hodiny. Na stůl v kuchyni se nandalo všechno co jsme uvařili a každý si nandal na co měl chuť. Měli jsme tam nádivky, brusinky, zeleninu, zálivku, houstičky rozpečené v troubě a spoustu dalšího. Bylo toho tolik, že bychom nakrmili armádu. Poté jsme každý dostal kousek dýňového koláče, který byl mimochodem výborný, jen škoda, že kupovaný. Po večeři jsme byli všichni tak plní, že jsme se vyvalili na gauč a už jenom odpočívali a koukali na filmy. Později večer jsme ještě dostali kousek cheesecaku, ale ten byl na můj vkus až moc sladký. Dýňový koláč mi chutnal mnohem víc.
Musím říct, že tento svátek mám opravdu ráda. Ano je vám jasný proč, protože hodně jídla, ale hlavně to má takovou svoji nepopsatelnou atmosféru.
Taky se musím pochlubit, že jsme už taky postavili vánoční stromeček a celkově vyzdobili celý barák jak z venku, tak i zevnitř, takže už netrpělivě čekáme na Vánoce.



0 komentářů:

Okomentovat