POLAR EXPRESS TRIP

Dnešní příspěvek je celkem ještě nový. O víkendu 3.-4.12. jsme se vydali na výlet do Bryson city, což je malá vesnička na hranicích Severní Karolíny s Tenessee. V sobotu ráno kolem 9 hodiny jsme vyrazili na 5 hodinovou cestu. Moje mladší hostsister s námi v autě nejela, protože s námi jela ještě jedna rodina a ty mají jenom jedno dítě, takže Vanessa jela s nimi a my s Kaylou jsme se mohly rozvalovat vzadu. Cesta utíkala docela plynule. Kolem 15:30 jsme dorazili na penzion. Maličký jeden pokojíček nám bohatě vystačil na jednu noc, hlavně, že bylo kde se vyspat. Hned po příjezdu jsme se převlíkli do pyžam a přejeli autem k místnímu nádraží. Vyzvedli jsme si vstupenky a šli čekat do fronty, než nás pustí na palubu. V 5 hodin se vláček rozjel. Ve vagónu hrála hudba z filmu "Polární express" a stejně jako ve filmu, dvě servírky začali tancovat na tu hudbu a u toho roznášet horkou čokoládu. Poté jsme taky dostali cookies. Za půl hodiny jsme se přiblížili ke krásně vyzdobené vesničce, která představovala Severní pól. Cestou jsme míjeli Santu a náhle se vlak zastavil. Bylo nám řečeno, že Santa nastupuje na vlak. Všechny děti byli nadšené, že uvidí Santu a já také. Jelikož jsme byli poslední vagón, museli jsme si na jeho příchod chvíli počkat, ale jakmile přišel, byla to paráda. Měl s sebou i elfa, který každému dal rolničku, kterou klučina ve filmu dostal od Santy. Každý se se Santou fotil i já jsem neodolala a fotku si udělala. Po hodině jízdy jsme se dostali zpět na nádraží. A pak začala ta zábavná čas. Najít restauraci, kde bychom si dali večeři. Byla to malá vesnička a moc jich tu nebylo, navíc začalo pršet a ještě všichni lidé z vlaku měl stejný plán. Nakonec jsme našli italskou restauraci a pořádně se najedli. Pak jsme unavení zamířili na pokoj, kde jsem si dala příjemnou teplou sprchu a usnula jsem poměrně brzo.
Další den jsme se probudili do deštivého počasí. Celou noc pršelo a podle předpovědi mělo ještě pršet celý den. Zamířili jsme tedy do místní kavárny na snídani. Dala jsem si slaný koláč, cappuchino  a byla jsem spokojená. Po snídani jsme se vydali zase na cestu. Dobrou polovinu cesty pršelo, protože je to v horách a všude v horách pršelo. Nakonec jsme domů dorazili asi kolem 15 hodin. A už jsme vlastně nic zajímavého až do večera nedělali.
Nakonec to byl moc zajímavý víkend a moc jsem si ho užila, hlavně setkání se Santou.



0 komentářů:

Okomentovat