HALLOWEEN

Zdravím všechny příznivce tohoto strašidelného svátku. Můj dnešní příspěvek se bude celý točit o tomto svátku.
Halloween se každoročně slaví 31.10. Ale jeho přípravy začínají už alespoň měsíc dopředu. V každém obchodě jste mohli zaznamenat věci s touto tématikou už tak na konci září. My jsme naše dekorace měli někdy kolem začátku října. Ale čím víc se halloween blížil, tím víc jste mohli vidět dekorací. A musím uznat, že některé dekorace měli opravdu grády.
Normálně bychom na halloween neměli školu, ale jelikož nám kvůli škodám po hurikánu odpadlo jedno pondělí, nahradilo se to právě tímto dnem. Což ale ničemu nevadí, protože lidi se stejně do ulic vydávají až tak kolem 5. hodiny. Já jsem měla úplně normální den, tak jak bych ho měla vždycky. Až když přišla moje hostsister tak to teprve začalo. Kostým jsem měla vymyšlený už dlouho. Stejně jako na spiritweek ve škole jsem se rozhodla, že si na sebe vezmu své jednodílné pyžamo s Íjáčkem. Takže po večeři jsme začali s makeupem. Moje hostsister měla trošku problém s kostýmem, ale ten jsme pak nakonec vyřešili. No a v 18:30 jsme vyrazili. Nejdříve jsme šli sami, ale pak jsme se našli s její kamarádkou a šli jsme dohromady. Funguje to tak, že chodíte od domu k domu a říkáte "trick or treat". U většiny domů lidí sedí na terase a dávají vám sladkosti. Někde, kde lidi nejsou doma nechají před domem misku a můžete si vzít, no a někde kdy nejsou doma prostě nic nedostanete. Takže jsme prošli skoro celé sousedství a já skončila s plnou igelitkou sladkostí. Domů jsme se vrátili kolem 8. hodiny. No a když jsem vysypala tu kopu sladkostí ke mně na postel usoudila jsem, že tolik sladkostí nikdy nemůžu sníst. Tak jsem se domluvila s mojí hostmum, že si vezmu jenom ty které neznám a chci ochutnat a zbytek, že jí dám, aby mě toho zbavila. No takže nakonec jsem 2/3 dala pryč. Jsem ale ráda, že jsem se toho zbavila, protože to bych opravdu jedla ještě na konci mého pobytu. No někteří, jako například moje hostsister si všechny nechala, takže teď po večerech dlabe sladký u ní v pokoji.
Jinak musím říct, že jsem si to opravdu užila, a jak jsem se bála, že budu na koledování moc stará, tak se nakonec ukázalo, že ne. Potkala jsem spoustu lidí v mém věku, takže se mi i trošku ulevilo. Ale tento svátek je opravdu bláznivý a už se nedivím, že někteří lidi jsou tak tlustý, když dokážou sníst tolik sladkostí. :D

Všechny moje vykoledované sladkosti

0 komentářů:

Okomentovat