AMERICAN CHRISTMAS

Letos jsem poprvé strávila Vánoce bez rodiny 1000 mil od domova. Byly to těžké chvíle, asi ty nejtěžší co se stýskání týče. No a jak takové americké Vánoce probíhali?
Jak už jistě víte, tak moje hostmum pochází z Česka a tak jsme slavili vlastně "dvojí" Vánoce. Nejdříve české Vánoce 24.12. a poté americké Vánoce 25.12. Již v pátek 23. jsem se rozhodla, že rodině upeču tradiční českou vánočku. Už nějakých 5 let ji každý rok před Vánoci peču se svojí babičkou tak nějaké schopnosti mám. Problém byl, že jsem nikdy neviděla přesný recept, ale naštěstí jsem na internetu našla opravdu skvělý. Takže celý pátek jsem strávila pletením a pečením vánočky. Musím říct, že se opravdu povedla. Jako od babičky. To vlastně budete moc posoudit podle fotky níže. V sobotu kolem 14 hodin jsme s našima zkusili spojení přes skype. V prvních minutách se mnou nekamarádila kamera, ale pak se vše urovnalo a já si naplno mohla vychutnat atmosféru českých Vánoc se svou rodinou i když jenom přes skype. Bylo to emociálně náročné, ale čekala jsem to horší. Poté jsme začali připravovat štědrovečerní večeři s mojí hostrodinou. Večeři jsme měli brzy, protože můj hostdad musel do práce. K večeři jsme měli kuřecí řízky a tradiční bramborový salát. Byl moc dobrý a aspoň jsem se tolik nevzdálila mým typickým Vánocům. Po večeři jsme si každý rozbalil pár dárků a poté jsme jenom odpočívali a koukali na filmy.
Další den jsem se vzbudila kolem 7:30 a už jsem slyšela holky běhat po baráku. Pod stromečkem teď bylo 2x tolik dárků než předchozí den. A začalo dvouhodinové rozbalování a předávání dárků. Dostala jsem normální počet dárků a všechny jsou moc krásné. Musím říct, že většina mi opravdu bude připomínat Ameriku až se vrátím domů.
Tyto Vánoce jsem si celkem užila a jsem ráda za všechny svoje kamarády, hostrodinu ale hlavně svoji pravou rodinu, protože při mě stála, stojí a vždycky stát bude a bez ní bych tu asi nikdy nebyla. Ale o tom všem až v dalším článku.


0 komentářů:

Okomentovat