HOMECOMING

Vím, že homecoming měl být už asi před měsícem, ale jelikož nás ten den postihl hurikán, byl tento tanec přesunut až na sobotu 29.10. Domluvili jsme se s Annou, což je moje italská kamarádka, že k nám kolem poledne přijede, protože její rodina jela s její hostsister na soutěž kapel, která byla vzdálená 3 hodiny jízdy. Takže jsme se domluvili, že u nás bude celý den, pak půjdeme společně na homecoming a pak u nás i přespí. Takže kolem 12:30 k nám tak nějak přijela. Rozhodli jsme se, že si pustíme nějaký film, takže jsme asi 2 hoďky strávili koukáním na film. Pak nás přepadl hlad, tak jsme si udělali jenom lehké sandwiche se zeleninou, protože jsme věděli, že tam bude spousty jídla. Pak jsme se vydali nafotit pár fotek, protože venku bylo ten den krásně. No a pak začali samotné přípravy. Lakováním nehtů to začalo. Potom se moje hostsister nabídla, že nám udělá účes a mně že udělá makeup. Musím říct, že účes se jí opravdu povedl. Udělala mi drdol a dvěma pramínky vlasů co mi šli kolem obličeje. A jelikož si potrpí na makeup tak mi udělala takový standartní makeup ne nic moc bláznivýho. K večeři jsme měli jenom kousek pizzy abychom se mohli najíst i tam. Moje hostmum nás odvezla již na 19:30 i když samotný tanec začínal až v 8, ale šli ten den na halloweenskou párty. Nám to ale nevadilo, protože jsme se tam akorát všichni pomalu slezli. Když jsme vešli dovnitř, první co jsme viděli, a kam jsme se i většina z nás vydala, byly stoly s jídlem. Bylo tam plno kuřecích nugetek, přes cupcaky a sušenky. No a k samotnému tanci. Čekala jsem tam teda mnohem víc lidí, ale myslím že to i zapříčinilo to, že termín byl posunut. Co bych vám k tomu bližšího řekla. Protancovali jsme celý homecoming, což byly nějaké 3 hodiny. No ale nastal problém jak se dostat domů. Jelikož moji hostparents byli na párty neměli jsme odvoz domů. Naštěstí teta naší kamarádky byla tak laskavá, že nás vzala domů. Jinak nevím co bychom dělali. U nás doma byla moje starší hostsister sama, takže nám upekla nějaký cookies a pak jsme se ještě kouakali asi do 1:30 do rána na film. No a pak jsme se unavený vydali pomalu spát.
Tak tohle by tak byl ve zkratce můj homecoming. Musím říct, že jsem si to moc užila a nelituju toho že jsem šla. Na tuhle "párty" by měl jít podle mě každý exchange student, který se tu kdy ocitne.



0 komentářů:

Okomentovat