FALL FESTIVALS 2016

Minulý víkend se odehrával v duchu podzimních festivalů. V sobotu jsme se vydali asi na 40 minutovou jízdu na Gross Farm. Byl to veřejný festival, ale firma, kde pracují moji hostrodiče, nás pozvala a vstup jsme měli zadarmo. Taky jsme zadarmo měli bufet s jídlem, kde bylo všechno od těstoviny přes maso, hamburgery a dezert. Takže jsme se nadlábli, protože jsme nic neobědvali a pak jsme se vydali dovnitř. Nejdříve jsme se vydali na závod traktorů, což byl závod šlapacích traktorů pro dospělé. Musím říct, že to byla sranda. Pak jsme se rozhodli vystát si frontu a projet se na korbě traktoru kolem celé farmy. Jelikož jsme dostali poukaz na jedno jídlo nebo pití na festivalu zdarma, vystáli jsme si frontu na domácí zmrzlinu a já si dala tu největší zmrzlinu co šla. Dala jsem si dýňovou a pekanový ořech v obrovském kornoutu. Byla vynikající. Pak jsme se šli ztratit do kukuřicového labyrintu a nakonec jsme šli udělat nějaké fotky na dýňové pole. Festival jsme zakončili nákupem dýní. Po příjezdu domu se holky rozhodli, že budou vydlabávat dýně, tak jsem se připojila a vydlabala si svoji první dýni. Musím říct, že se mi celkem povedla, i když lehké to teda nebylo.
Další den byl další fall festtival, ale jenom pro naše sousedství. V sobotu jsem už upekla jablkový koláč se žmolenkou a ten jsem vzala s sebou, protože součástí festivalu bude také soutěž o nejlepší zákusek. Soutěžili jsme 3. Jedna měla typický americký jablečný koláč a druhá měla nějaký dýňový koláč, ale upřímně řečeno, moc vábně nevypadal. Takže jsme je nakrájela malé kousky a postupně koláč zmizel. Na konci jsme vyhlásili vítěze. Vyhrála paní s dýňovým koláče s 18 hlasy, následovala ji paní s americkým jablečným koláčem s 14 hlasy a poslední jsem byla já, ale s 13 hlasy, takže to bylo hodně těsně. No a pak tam samozřejmě byl bufet s plno jídly, sladkým, pítím no se vším jak je na Ameriku zvykem.
Nakonec tedy musím říct, že se oba dva festivaly vydařili a já jsem ráda, že jsem konečně byla součástí tohoto "dýňového" šílenství, protože jsem vždycky chtěla některé věci zkusit.

Jízda na korbě traktoru.

Největší zmrzka co jsem kdy měla. 


Moje první vydlabávání dýně.

Já a můj český jablečný koláč.

0 komentářů:

Okomentovat