WHAT I DO IF I'M BORED

V dnešním příspěvku se budu věnovat problému co dělám, když se nudím.
V první řadě se snažím nějak zabavit, samozřejmě. Nebaví mě jenom sedět doma na posteli a koukat do blba, takový případ nejsem. V týdnu s nudou problém nemám, protože jsem do 2:18 ve škole a potom mám většinou trénink nebo zápas, takže se domu dostanu až tak kolem 4:30 odpoledne a to se snažím se naučit na testy a kvízy co máme naplánovaný, takže jsem celkem zaneprázdněna.
Ale pak jsou tu dny, jako víkend a nebo dny, kdy nemám trénink, protože je venku ošklivo a nebo pršelo. V tyto dny mám občas problém se zabavit.
Nejhorší je to ale o víkendu, takže sem dám pár typů, co dělám já když se nudím a vím, že je využiji já až budu měsíc čekat na to, až začne zimní sezóna ve sportech a já budu moc začít s atletikou.
První věc co mě hned napadá je celkově úklid. Doma v Čechách jsem měla vždy na starost horní patro co se týče úklidu a vím, že jsem to z hloubi srdce nenáviděla. Každý týden jsem musela luxovat a každý 2 týdny utírat prach. Tady mám maličký, útulný pokojíček, ale co je jeho jediná nevýhoda je, že se tam strašně práší. A jelikož mám černý nábytek, je každé smítko prachu strašně vidět. Takže mi nezbývá nic jiného, něž každou sobotu dopoledne vyndat prostředky na prach a začít utírat. Naštěstí to netrvá moc dlouho. Potom si vezmu na pomoc lux a celý pokojík vyluxuji. Tato činnost naštěstí trvá taky jenom chvilku, protože moc volného prostoru tam nemám. Další věc, co mohu zahrnout do úklidu je praní prádla. To dělám taky o víkendu, kdy se mi nahrne špinavé oblečení v koši. Až tady si peru sama, protože doma pereme vždy vše dohromady, takže ze začátku byla sranda, když jsem se pořád ptala mamka s čím mám prát tohle a támhleto. Teď už jsem ale všemu přišla na kloub a už přesně vím co s čím a na jak dlouho. Taky když už dojde na nejhorší a je umytá myčka, tak se do toho dám a celou myčku vyndám a dám do ní špinavé nádobí, které se do ní předtím nevešlo.
Další věc co dělám když se nudím je čtení. Prostě si zalezu do pokojíčku, otevřu si čtečku a čtu si. Normálně čtu samozřejmě v češtině, ale tady jsem se rozhodla, že budu číst v angličtině. Přečetla jsem už 2 knížky a musím říct, že moje angličtina se musela zlepšit, protože to louskám jako nikdy předtím. Mám fakt radost, když vidím jak se moje angličtina, myslím že i díky tomu, zlepšuje.
Dále co dělám proti nudě je koukání na seriály. Tady v USA frčí netflix. Většina lidí to asi zná, ale kdo ne, tak je to prostě něco jako program, který si zaplatíte a přes wifi můžete koukat na cokoliv co obsahuje. Já jsem si teď strašně oblíbila "How I met your mother". Nikdy jsem to moc v oblibě neměla, ale teď kdy na to koukám od začátku, mě to hrozně baví. Teď jsem série 4 z 9 a už to taky loukám bez titulků.
Jak většina z vás víte, tak jsem celkem sportovně založený člověk, takže vás nepřekvapí, že další rada proti nudě bude cvičení. Obzvlášť o víkendu, kdy mám mnohem víc času, se snažím posilovat a běhat a když nemám z nějakého důvodu trénink, tak chodím místo toho běhat. Stačí mi bohatě 3 km protože je tu vše strašně do kopce a je tu takový dusno, že se tu špatně běhá, ale aspoň něco jsem pro sebe udělala a obzvlášť z toho mám dobrý pocit.
No a když už dojde na nejhorší tak píšu blog, pokud teda je co psát, sepisuji recepty do kuchařky, kterou jsme vymyslely s mojí hostmother. Je to kuchařka receptů z Česka a i z Ameriky. Prostě tam sbíráme recepty, které vaříme doma my a já je tu vařím jim, nebo receptů, které najdeme na internetu a chutnaly nám. No a nebo takové ty normální věci, jako koukání na videa, koukání na sociální sítě a nebo učení se. Tenhle týden máme benchmarks, což se dá popsat něco jako zápočty na vysoké škole,. kdy prostě píšete testy ze všeho co jste se v tom daném předmětu naučili za tu dobu. A máme to ve všech předmětech, takže budu psát 4 velké testy ze všeho co jsem se v nich naučila. No takže to bude sranda a musím se na to začít trošku dívat a připomínat si co jsme se vlastně učili.
No takže myslím, že jsem vypsala úplně vše co dělám proti nudě a doufám, že si z toho někdo vezme příklad, když se zrovna bude nudit.

0 komentářů:

Okomentovat