FIRST FOOTBALL GAME


 V pátek 30.9., poslední den září, se u nás ve škole konal zápas školního týmu ve fotbale. Tento den zrovna vyšel na early release, nevím jestli to bylo plánované schválně, ale každopádně jsme končili školu už v 11:40. Dohodli jsme se s dalšími exchange studenty, že na zápas půjdeme společně, a jelikož moje ukrajinská kamarádka neměla jak se dostat domů, tak jsem jí nabídla, že budeme odpoledne u nás a pak nás její hostmum odveze na zápas. Takže po škole jsme nasedli na autobus směrem k nám domů a hurá dom. U nás jsme koukali na film, ala Vlada byla unavená tak na chvíli usnula, ale tak aspoň si odpočinula. Po filmu jsme si šli zahrát ping pong, který máme teď doma nově. Pak jsme jenom chillovali na terásce a užívali sluníčka.
Kolem 5 hodiny nás moje hostmother odvezla do chick-fil-a, což je dá se říct fast food, kde ale dělají pouze výrobky z kuřete. Takže si můžete dát jak smažený kuře, tak grilovaný. No já jelikož nejsem na smažený věci, tak jsem si dala sandwich s grilovaným kuřetem a k tomu byli hranolky, ale ne takové na které jsme zvyklé z jiných fast foodů, ale takové ty mřížkované. Musím uznat, že to bylo moc dobré. Strávili jsme tam asi 30 minut a mezi tím se venku stačila přehnat obrovitánská průtrž mračen. Slejvák trval asi kolem 10 minut, ale venku bylo všude mokro. Tak jsme se zvedli a že se půjdeme projít okolo a podívat se co tam vůbec je, protože jsem nikdy neviděla celou tu oblast tam. Tak jsme se asi půl hodinky procházeli, a pak nás nenapadlo nic jiného, než že si dáme ještě nějaký dezert. Takže jsme zašli do jiného fast foodu, kde jsme si dali zmrzlinu s kousky orea a čokoládou. No řekla jsem si že small bude moc malý, tak jsem si dala medium, ale musím říct, že jsem měla problém to sníst. Ale bylo to vynikající.
V 6:30 nás vyzvedla Vlady hostmother a odvezla nás na zápas. Už ten den ráno, jsem si ve škole koupila tričko, které podporuje nemocné lidi, tak jsem si ho samozřejmě vzala na sebe. Vstupné bylo 7 dolarů, ale na to jak krásný hřiště a zázemí mají je to malá částka. Našli jsme zbytek skupiny a společně jsme se vydali do studentského kotle. Studentský kotel celý zápas stojí, takže to bylo trošku náročný, ale dalo se to. Atmosféra byla úžasná a i když moc neznám pravidla amerického fotbalu, tak za ty 3 hoďky jsem se je aspoň z části naučila. No po první polovině byl výsledek nerozhodný 14:14, ale na konci zápasu jsme vyhráli 23:14. No dovedete si představit jaký křik všude byl. Pak se najednou dav někam rozběhl, tak jsme je následovali. Jenže oni vyběhli na hřiště a my si neuvědomili, že pršelo a bude mokro. No tak si dovedete představit jak naše boty vypadali.
Domů jsem se dostala kolem 10 hodiny, boty jsem musela vyprat, protože vypadaly příšerně, ale ten den jsem si neuvěřitelně užila, a atmosféra je nepopsatelná.







0 komentářů:

Okomentovat