WEEKEND ON MYRTLE BEACH




V pátek 9.9. jsme ve škole měly "early release", což znamená, že má každá vyučovací hodina pouze 60 minut místo 87 a není žádný oběd a konec je tím pádem v 11:40. Takže jsem se domů dostala celkem brzy a mohla se těšit k moři. Ve 2 hodiny se moje hostmother vrátila z práce a mohli jsme vyrazit na Myrtle beach. Tato pláž/město se nachází v Jižní Karolíně, asi 3 hodiny jízdy autem. Cesta mi utekla rychle, protože jsem půlku z ní prospala, jelikož po týdnu vstávání v 5:30 jsem byla pěkně znavená. Na místo jsme dorazili kolem 6 hodiny večerní. Hotel byl obrovský, jak do výšky, tak co se týče rozlohou. Měli jsme pokoj v 11 patře z celkových 14, takže to byla celkem výška. Pokoj by se dal i považovat za apartmán, protože tam byla kuchyňka, oddělený pokoj s postelemi, obývací pokoj a balkon s výhledem na moře. Po vybalení všech věcí jsme se vydali na průzkum. První věc co mě překvapilo, že v hotelu mají starbucks, kde vám udělají některé nápoje. Potom jsme šli na pláž, kde jsme pozorovali krásný západ slunce. Pak jsme zavítali na chvíli do bazénu, a pak zpátky do pokoje. Jelikož jsem chtěla vidět východ slunce, který byl z našeho balkónu krásně viditelný, ustlala jsem si na rozkládacím gauči, který byl přímo u balkónu.
Další den jsem si nastavila budík na 6:45, 10 minut před východem slunce. Sedla jsem si na balkón a chvíli pozorovala lidi, kteří se procházeli na pláži a čekali na východ slunce, a pak to začalo. Byla to překrásná podívaná. Nikdy jsem východ slunce neviděla a tohle bylo úchvatný. Seděla jsem tam více než 30 minut a nemohla jsem se vynadívat. Pak se probudil i zbytek rodiny a vydali jsme se na snídani. Byl to obří bufet, kde měli úplně všechno. Přes vajíčka, slaninu, cereálie, jogurt, ovoce až k po vafle. Najedla jsem se dosyta a upřímně mi to vydrželo až do večeře s malou svačinkou. Pak jsme se oblékli, namazali a vyrazili na pláž. Byli jsme tam prakticky celý den jenom já jsem se vracela dřív kvůli tomu, že jsem chtěla vidět finále US Open. Přitom jsem telefonovala s přítelem se kterým jsem nemluvila celý měsíc. Poté už jsem jenom odpočívala a užívala si.
Další den jsem se vzbudila zase na východ slunce a společně s mojí hostmother jsme ho pozorovali. Po snídani jsme se sbalili a vyrazili do města. Měli jsme krátkou procházku po promenádě u pláže a pak jsme navštívili gift shop. Bylo ale děsné horko, takže se moc chodit venku nedalo. Náš výlet jsme zakončili jízdou na "ruském kole", která byla moc fajn.
Nakonec se nám výlet moc vydařil a jsem moc ráda, že jsem se podívala na nové místo a dokonce i do jiného státu.



0 komentářů:

Okomentovat