FIRST TENNIS MATCH, FIRST WEEK AT SCHOOL AND TROPICAL STORM


Týden utekl jako voda a už je tu opět víkend. Nakonec ten týden ve škole nebyl tak strašný jak jsem myslela. Všechny předměty jsou celkem v pohodě a i učitelé jsou hodní. Vždy když se některý z nich zmíní, že jsem exchange student, všichni se ptají odkud a všichni to berou jako nejvíc cool věc. Co se týče testů tak zatím jsem psala jenom jeden quiz a to bylo úplně easy. Jinak příští týden mám testy ze všech předmětů, kromě foods. No budu se muset učit, protože některé věci jsou celkem těžké, hlavně v anatomii, ale tak snad to zvládnu. Nejvíc na pohodu předmět je foods. Zatím se jenom učíme o nutričních věcech a malujeme a tvoříme. Ale prý za dva týdny půjdeme konečně do kuchyně. A učitelka nám slíbila, že nám upeče red velvet cake, tak ochutnám něco nového.
V úterý jsem měla první tenisový trénink. Musím říct, že nás trénuje celkem asi 24 holek, takže je to takové chaotické. Trenér je moc fajn a po tréninku jsem jela s pár bláznivýma holkama domů, takže aspoň jsem si popovídala, i když hrozně rychle mluvily.
A ve středu se konal můj první tenisový match. Odcházela jsem ze školy už ve 2 hodiny a šla jsem se převléknout. Potom jsme jeli školním minibusem, který je mimochodem bílý a poloviční, než normální školní autobus, asi 15 minut za město do Midlle creek. Tam jsme se rozehrály, a pak nás čekaly čtyřhry. Hrála jsem s Marii a docela nám to šlo. Co mě ale překvapilo je to, že se tady čtyřhry hrají na 1 set a do 8 gemů. Takže jsme vyhrály 8:1, a pak jsem si chvíli odpočinula a šla na dvouhru. Hrála jsem nasazenou 2 a i přes to nesnesitelné vedro jsem vyhrála 6:1, 6:0. Venku bylo asi 35° C , takže jsme všichni hledali stín, kde jsme se mohli schovat před spalujícím sluncem. Jedna maminka mojí spoluhráčky přinesla dokonce nějaké iontové nápoje a plno ovesných sušenek. Takže jsme měli co papkat. Skončili jsme kolem 18:30 a o jeden zápas jsme nakonec prohráli. Domů jsem se dostala kolem 7 hodiny, když mě Brian vyzvedl ve škole. Byla jsem zpocená, unavená, ale šťastná, že jsem si zahrála. Příští týden nás čekají dva zápasy za sebou.
Předpověď počasí na pátek hlásila hurikán na Floridě, který bude postupovat podle východního pobřeží směrem na sever. Už ve čtvrtek se začalo postupně ochlazovat a v pátek mělo celý den pršet. Když jsem odcházela v 6:30 na autobus, byla tma jako v noci, protože na obloze byly obrovské, černé mraky. Zatím nepršelo, ale když jsem šla do školy už začalo kapat. Takže asi kolem 8 hodiny začalo pořádně pršet a pršelo celý den. Nejhorší bylo, když chcete přejít z hlavní budovy do mobilních domků, kde mám já například hodinu jídel a musíte jít asi 5 minut venkem a do toho vám ukrutně leje. Samozřejmě trénink nebyl, takže jsem se domů dostala kolem 15:00. Nedalo se vlastně dělat nic jiného než sedět doma, takže jsem se rozhodla, že začnu sledovat nějaký seriál a zlepším si angličtinu. Moje volba padla na "How I met your mother"  a hned jsem si to zamilovala. Ta největší bouřka přišla kolem 8 hodiny večer, kdy začalo šíleně foukat, a tak jsme v dešti schovávali polštáře z terasy. Bouřka byla celou noc a další den ráno to vůbec nevypadalo, že nějaká bouřka byla. Hned všechno uschlo.
A nyní už bude zase jenom ukrutné horko.
První vyhraný match!


6:30 ráno

Můj pacient na hodinu health science. 

0 komentářů:

Okomentovat