TRIP TO NYC

Po příjezdu do hotelu jsem dostala kartičku od pokoje číslo 104. Bylo skvělé mít první patro, když hotel jich měl nejmíň 8. Na pokoji na mě čekala jedna z mých 2 spolubydlících. Její jméno bylo Marie a byla z Německa. Okamžitě jsme si začali povídat jako nejlepší kamarádky. Po nějaké chvíli přišla moje druhá spolubydlící Virginia z Itálie. V 7 hodin jsme měli večeři. Nebyla hrozná, ale zase nebyla nejlepší. Šli jsme spát asi kolem 9. hodiny. Byla jsem strašně unavená vlastně celý den jsem nespala. Budík jsme měli na 8 hodinu ráno nakonec jsme ale vstávali v 6 a celý dvě hodiny jsme prokecali.
Snídaně na hotelu byla rozmanitá. Od ovoce, přes vajíčka, jogurty až po vafle. Docela jsem koukala. Byli tam 2 přistroje a těsto, které se nalilo do kelímku a nalilo do přistroje, chvíli počkalo a bylo to ready. Byla to velká vafle a bylo k tomu plno polev a šlehačky. Bylo to na mě moc. S tím vším ostatním. Po snídani jsme měli prezentaci o tom co se smí, nesmí, jaký to bude... Ve 12 hodin nás naložili do autobusu a vyrazili jsme směr Central Terminal. Ten velký vlakový terminál s hodinami uprostřed. Tam nám nechali nějaký ten čas na focení a oběd. Zde jsem se seznámila s lidma, se kterýma jsem strávila celý můj pobyt v NY. Byla to Anika, slovenka, Terka a Nikol z česka a jediný kluk v naší skupině, Simonne z Itálie. Byli to nejlepší lidi, který jsem mohla potkat. Potom jsme vyrazili na Rockefeller Center, potom jsme přejeli do Central Parku, kde jsme měli krásnou, ale krátkou procházku, a nakonec směr Times Square. Bylo to lepší než jsem očekávala. Ta atmosféra je nepopsatelná. Měli jsme čas na fotky, podívat se po okolí a v 7 hodin byla večeře. Šli jsme do "italské" restaurace, kde si na jeden talíř dáte co chcete, k tomu dostanete 1 kousek pizzy, 1 kousek zákusku a 1 pití. Opět se to nedalo sníst. Po tom všem jsem byla ráda, když jsem se dostala do postele.
Další ráno bylo podstatně stejné jenom místo prezentace jsme měli individuální schůzku. Měla jsme ji naplánovanou na 11:00, takže jsem mohla spát dlouho, ale někdo ji měl třeba už v 7:00. Dostávala jsem tam normální otázky o mojí rodině, pak jsem se mohla ptát a nakonec jsem ještě byla pochválena za svojí angličtinu. Ve 12 jsme se opět autobusem dopravili do centra NY na oběd. Měla jsem jenom 1 kousek pizzy protože jsem neměla moc hlad. Jediný co jsem nutně potřebovala bylo kafe. Pak nás čekala cesta lodí na sochu svobody. Panebože jak úžasná je. Dělali jsme plno fotek a měli good time. :D Pak jsme se znovu přesunuli na Times Square, kde nás čekala večeře v Hard rock cafe. Objednala jsem si kuřecí v těstíčku a přísahám bohu, že tohle by nesnědl nikdo. Po večeři jsme se obvalili do autobusu a jeli do hotelu. Zde jsem si pomalu zabalila vše co jsem nepotřebovala a šla spát.








Best group ever!

0 komentářů:

Okomentovat