NEW HOME

Můj poslední den v NYC začal velmi brzy, protože moje spolubydlící Marie odjížděla na letiště už v 5 hodin a ve 4 už byla vzhůru. Takže jsem měla další 2 hodiny než mi měl zazvonit budík. Chvilku jsem si psala s kamarády a pak jsem se pomalu začala chystat na snídani. Po večeři v Hard rock cafe jsem byla tak plná, že jsem se zmohla jenom na ovesnou kaši a pomerančový džus. Měla jsem odjíždět v 8:30 z hotelu a můj let byl nakonec v 11:20 místo 11:05. Odvezli nás tedy na letiště a tam nám Olivia z organizace pomohla udělat check in online. Bylo to rychlé, a pak jsme již jenom předali kufry. Bála jsem se, že budu mít těžší kufr než mám, protože v Praze jsem měla 22,6kg a máme mít jenom 23kg a já jsem kamarádce koupila tričko z NY, ale jelikož mají pounds místo kilogramů nerozuměla jsem tomu, kolik je 50 pounds, ale paní na přepážce řekla, že je to OK. Pak už jsme dostali jenom objetí a šli jsme na vlastní pěst. Čekala nás prohlídka pasů a letenek a tam nám bylo taky řečeno, že jsme dostali razítko, a kdyby nám náhodou bylo u kontroly řečeno, že si máme sundat boty, máme jim ukázat tohle razítko. U kontroly si totiž musí všichni povinně sundat boty, nevím proč, ale byla jsem ráda, že jsem nemusela chodit bosá po té zemi. Byla to velmi přísná kontrola. Potom jsme se s mými dvěma spolucestujícími vydali najít svůj gate. Já jako jediná jsem ho měla na jiném terminálu, takže jsem musela jet autobusem. Takže jsme se rozloučili, ale předtím jsme se snažili najít starbucks, ale marně. Tak jsem přejela na jiný terminál a tam jsem našla něco jako starbucks a koupila si kafe. Sedla jsem si ke svému gatu, ale na letence jsem neměla sedadlo. Pak mi paní vysvětlila, že na světelné tabuli jsou moje iniciály, sedadlo a zóna. Až začnou naloďovat, tak musím poslouchat, kdy začnou naloďovat moji zónu. Takže začali s těma kdo už mají sedadlo, pak s první třídou, sky priority a pak přišla na řadu moje zóna 1. Byla jsem jediná s touto zónou a měla jsem sedadlo 21A. Nakonec se ukázalo, že je to přímo uprostřed u nouzového východu, a přede mnou není sedačka. Takže jsem měla tunu místa na nohy. No bylo to super pro mě, která má dlouhé nohy. Let trval necelou hoďku, byla to rychlovka. Na letišti jsem se vyznala rychle a za těch 5 minut, kdy jsem šla pro zavazadla jsem viděla 2 starbucksy. Jako na tomhle malém letišti jsou a v NY ne? :D Před místem na výdej zavazadel na mě již čekala rodina. (viz foto) Jsou strašně milí a přijeli v obrovském trucku. Jejich baráček leží v klidné čtvrti(předměstí) a je krásný. Mám nádherný pokojík, ve kterém jsem se hned zabydlela, a hlavně velkou postel!! Hlavně jsem byla ráda, že jsem konečně tady.
Cute Daisy



Having fun!

Big kid on playground.

0 komentářů:

Okomentovat