FIRST VISIT OF MY SCHOOL


Na úterý 23.8. jsem měla naplánovanou schůzku všech exchange studentů, kteří budou navštěvovat Holly Springs High School. Začátek byl v 9:30 a s sebou jsme museli mít vyplněné papíry, které jsme vyplňovali den předtím a trvalo nám to hrozně dlouho. Nejprve se nám představila Corina Murray, což je osoba, která pro nás zprostředkovává studium a vybrala si od nás všechny papíry. Poté nám předala složku s časy zvonění a obědů, kalendářem se všemi prázdninami, a výčet všech předmětů, které si můžeme vybrat. Měli jsme si vybrat 8 předmětů a 3 alternativy a měli jsme dané už 2 předměty. (English III. a U.S. history I.) K těmto dvěma předmětům jsem si vybrala ještě Anatomy and Physiology, Math II., team sports, Fitness I., Health science and Foods I. Pak nás čekala prohlídka školy. Škola není tak velká, ale prý má ještě 2 patra tak uvidíme jak moc je velká tam. Měla jsem dotaz, jestli se stále můžu přidat do tenisového týmu, tak jsme dostali emaily a můj hostfather jim hned napsal email. Dnes přišla odpověď, že mě tam rádi uvítají, tak už zbývá jenom zjistit kdy. Kvůli sportům jsem potřebovala sportovní prohlídku z USA a taky podpis doktora na lékařské potvrzení do školy. Takže jsme se po návštěvě školy vydali s Brianem(hostfather) k doktorovi. Strašně moc jsem se bála, že nebudu rozumět, ale nakonec, až na pár pokynů, jsem byla v pohodě. Všichni byli moc milí a ptali se mě odkud jsem, na jak dlouho tu jsem... Za všechno jsem platila 25$. Na to, že je to na celý rok, tak je to dobrý. Teď už jsem jenom natěšená na můj první trénink. Snad udělám dojem a budou ze mě nadšení.

0 komentářů:

Okomentovat