FIRST BASEBALL GAME


Včera tj. 26.8. jsme se s mým hostfather a s mojí hostsister vydali do vedlejšího města na baseballový zápas. Vyrazili jsme okolo 14:30 a již kolem páté hodiny jsme byli na místě. Měli jsme hodinu čas než nás pustili na stadion, tak jsme se prošli okolo. Okolí vypadalo jako zrekonstruovaná továrna a celým komplexem protékal potok. V 6 hodin nás pustili na stadion a my se vydali do obchodu se suvenýry. Maskotem domácího týmu je býk takže všechny možné věci byli s tímto maskotem. Potom jsme se vydali dát si něco k večeři. Moc jsem neobědvala, protože jsem věděla, že budu prasit na stadionu. :D Takže začali jsme s hot dogem s coleslaw salátem. Nebylo to tak zlý, zase tak velké to nebylo. Celý den bylo strašné horko, takže jsme celý zápas žili o vodě, protože to bylo tak jediné co se dalo pít při 40 stupních. Zápas se nevyvíjel dobře, po 2. inningu jsme prohrávali už 6:0. V půlce zápasu se moje hostsister rozhodla, že si dáme zmrzlinu. Je to obří zmrzlina s broskvemi ve skleničce. Bylo to tak dobré, ale strašně veliké, že jsem měla problém to sníst. Naštěstí jsem již nic neměla. Celý zápas jsem se snažila chytit míček, ale neúspěšně. Zápas nakonec skončil prohrou domácích v poměru 11:1. Potom se zhaslo a následoval velký ohňostroj. Trval hrozně dlouho a musel stát hrozných peněz.
Domu jsme se dostali kolem 11:30 večer a pak jsem ještě zůstala vzhůru s rodiči a povídala si s nimi. Nakonec jsem unavená a plná zážitků došla do postele kolem 1:30 ráno.

Firework.

0 komentářů:

Okomentovat