PROČ PRÁVĚ BLOG?

Nápad na tento blog jsem získala po mnoha dnech přemýšlení nad otázkou, jak budu moct informovat své blízké a přátele o tom co dělám, jak se mám... Nehledě na časový posun, který je -6 hodin v Severní Karolíně, ale taky nedostatek času který budu mít, jsem se rozhodla vytvořit tento blog. Nikdy předtím jsem nic takového nedělala, tak doufám, že to bude pro mě nová zkušenost, ale hlavně tímto blogem bych chtěla pomoct studentům, které stejná zkušenost bude čekat a mají strach jako jsem měla já. 

K pobytu jsem se dostala přes webové stránky studovatvusa.cz, kde jsem po složení testů z angličtiny dostala přihlášku k vyplnění. Přihláška byla detailní a její vyplnění trvalo delší dobu, ale po vyplnění jsem byla přidána na seznam exchange studentů a teď zbývala jediná věc. ČEKAT A ČEKAT. Umístěnka přišla na email koncem dubna a z ní vyplynulo, že můj nový domov bude pro školní rok 2016/2017 Severní Karolína. Od této chvíle začaly lítačky kolem doktorů, očkování, vízum...

Kdyby vás cokoliv zajímalo nebo se zde objeví někdo se stejným příběhem, dejte mi vědět do komentářů. 

0 komentářů:

Okomentovat