FINALS AND LAST WEEK IN USA

Vím že už je to dlouho co jsem se neozvala, ale událo se toho tolik, že jsem absolutně neměla čas na blog. Ale teď si to všechno vynahradíme.
Poslední týden školy začali finals. Opět jsou to testy z každého předmětu a za celý semestr. V pondělí 5.6. jsem ráno žádný neměla,protože biologie má jiný test a poté odpoledne jsem měla astronomii. Byl to test dělaný učitelem a ne státní, takže jsme skoro všechny otázky viděli a hlavně s námi týden předtím prošel celý test jako opakování. Z tohoto testu jsem nakonec dostala 98%. V úterý 6.6. jsem ráno měla angličtinu. Na tento test se nejde nijak učit, protože je to vlastně jenom čtení a odpovídání na otázky k tomu textu. No je to ten typ testu, kdy buď žádná z odpovědí nedává smysl a nebo naopak všechny. Naštěstí jsem si všimla, že jedna holčina má stejnou formu testu, tak jsem si svoje odpovědi kontrolovala podle ní. Ne neopisovala jsem! :D A odpoledne na mě čekala matematika. Test byl státní a skoro neobsahoval látku, kterou jsme probírali. Překvapilo mě to, že někteří byli hotovi hned. Když jsme skončili test, zeptala jsem se proč to měli všichni tak rychle hotoví, a oni že tento test se nepočítá, že se prý počítá ten co jsme dělali týden předtím. No tak aspoň mi to nezkazí známku. A ve středu ráno jsem musela opět do školy kvůli testu z biologie. Ten je totiž zvláštní a musí se psát společně s matematikou 1 ve středu. Test byl děsně jednoduchý a bez učení jsem dostala 96% což jsou 3 chyby z 75 otázek. Po testu mě vyzvedávala AnnaMay a po vyzvednutí zbytku party jsme se vydali do Frankie's. To je něco jako zábavný park v Raleigh a jde o to, že si nabíjíte kartičku a poté můžete na atrakce. Poprvé jsem zkusila motokáry a děsně mě to bavilo. Poté jsem si připomněla dětství Laser Game a poté jsme tam ještě zkoušeli různé automaty. Bylo asi kolem 1, když jsme se vydali směrem obchodní centrum na moje poslední nákupy. Byli slevy a tak jsme hned naběhly do Victoria Sectret a nakupili si nějaké spodní prádlo a dárky pro holky. Poté jsem šla se Safou a Jessicou do Aeropostale a tam taky byli nějaké slevy tak jsem si pořídila nějaké kousky. Ve Forever21 byl jako obvykle chaos, takže jsem si nic neodnesla, ale v Payless jsem si koupila sandálky. Ke konci už jsme byli dosti unavené a hlavně hladové a tak jsme šli do italské restaurace. Jelikož bylo teplo, tak jsme si sedli venku a objednali si. A k našemu překvapení k těmto těstovinám byla akce, že dostaneme další zdarma. No proč ne že?! Najedla jsem se k prasknutí a pak jsme pomalu vyrazili domu.
Ve čtvrtek jsem se sešla s kamarádkou z English class na nějaký shopping a zakončili jsme to v Blaze Pizza. V pátek a v sobotu jsem balila a povalovala se doma.
V neděli byl ten velký okamžik, kdy Safa a Jessica měli graduaci. AnnaMay nás tam vzala a musím říct, že to byl doják. Vidět všechny ty lidi ve fialových čepicích a hábitech a šťastné byl neskutečný zážitek. Po ceremoniálu jsme se s nimi sešli v zákoutí, udělali pár fotek, já jim předala nějaké dárky a jeli jsme domu.
V pondělí jsem byla domluvena s Alyssou, že k ní přijedu na kole a společně půjdeme do Mason Jar Tavern na oběd. Nakonec nás tam vzala její mamka a ségra a měli jsme výborné jídlo. Po příjezdu domu jsme šli do parku a vzali s sebou houpací sítě a chillovali jsme při západu slunce. Večer  jsme všichni koukali na Dog's Purpose a všichni jsme brečeli jak smutné to bylo. Usnula jsem kolem půlnoci. Další den jsem se vzbudila celkem brzy a koukala na zprávy. K obědu jsem udělala Mac and cheese po česku a kolem 1 hodiny jsem se rozloučila a jela domu, abych zabalila poslední věci.
Tak toto byl ve zkratce můj poslední týden tady. O mé zábavné cestě domů vám napíšu v dalším příspěvku.








0 komentářů:

Okomentovat