SAD WEEK, CHORUS, BIRTHDAYS

Tento týden byl ve znamení smutku i radostí. Nevím přesně jak se mám cítit ještě teď, ale rozhodla jsem se, že vám napíši co se za tento týden událo.
V úterý jsem se ráno před odchodem do školy koukala na zprávy, jak je mým zvykem každé ráno, a byla tam reportáž o klučinovi, co se utopil v jezeře. Nevěnovala jsem tomu moc velkou pozornost. Po skončení školy, jsem se před odchodem na autobus sešla s Annou a Niki a Niki brečela. Zeptala jsem se co se děje a obě s Annou mi řekli, že náš kamarád se utopil. Okamžitě jsem si to spojila s ranní reportáží a zůstala tam stát s otevřenou pusou. Hlavou se mi honilo tolik myšlenek. Přijela jsem domu a rozklikla si zprávy a tam byla reportáž o této události. Podle článku, dva kluci plavali v jezeře a David se potopil pod vodu a když ho Devon (což je mimochodem náš hodně dobrý kamaráda, který jen s námi exchange už od začátku školního roku), nemohl najít, zavolal pomoc, ale už mu nešlo pomoci. Prý plaval v džínách a unavil se v půlce jezera a ty nasáklé džíny ho stáhli ke dnu. Ten den měla Kayla sbor ve škole, takže jsem aspoň na chvíli přišla na jiné myšlenky, ale i tak jsem si pořád nedokázala připustit, že se toto stalo.
Ve středu se před školou vytvořil pomníček na jeho památku. Byla to rána pro celou školu. Ve čtvrtek to bylo o něco veselejší, protože Brian a Kayla měli narozeniny. Pro Briana to bylo blbý, protože musel pracovat, ale aspoň přišel večer na večeři a na cheesecake. Kayle jsem dala nějaký sladkosti a nějakou kosmetiku a byla nadšená tak jsem ráda, že se jí dárek líbil. V pátek bylo domluveno, že v 7 hodin ráno se u Davidova pomníku vypustí balónky. Bylo to moc hezké a také smutné. Ale byl už konec týdne a opět utekl strašně rychle.
V sobotu se konala narozeninová párty v United Skates of America. Ráno jsem vstala v 8 a šla si zaběhat, protože celý týden bylo kolem 33 stupňů a v pátek jsem byla tak unavená, že jsem si běh vyměnila za sobotu. Ráno bylo sice o něco chladněji, ale stejně jsem byla celá zpocená. V 11:30 jsme vyrazili na párty. Bylo to v aréně, kde si půjčíte brusle a bruslíte na čtyřkolečkových bruslích. Měli jsme pizzu, dort a bruslili jsme, byla to sranda. Když jsme přijeli domu, šli jsme hend do bazénu, protože bylo horko a akorát ho otevřeli. Bylo to super se zchladit. Byli jsme tam až do 7 a večeři jsme měli nakonec až v 8:30. Pak už nás všechny 3 kamarádky spali, no byl to blázinec. Dnes, v neděli se celkem ochladilo, ale stejnak jsme skončili v bazénu. Četla jsem si knížku Velký Gatsby, protože se musím připravovat na rozdílové zkoušky, co mě čekají až se vrátím.
Ve škole už nám zbývá pouze 9 dní a pro mě 3 zkouškové dny a jsme hotovi se školou. Nemůžu tomu uvěřit jak moc rychle to letí. Příští víkend bude plný nových zážitků, tak vám dám vědět, co zajímavého budu dělat.

0 komentářů:

Okomentovat