LETTERMAN NIGHT, 5K AND BALLOON FESTIVAL

Tento týden se událo opět spoustu zajímavých věcí a já jsem se rozhodla, že vás o to nenechám připravit, takže jsem zase zasedla za počítač a sepíši vám celý tento týden.
Již z minulého týdne jsme věděli, že v pondělí se máme dostavit do školního auditória na 18:00, kvůli letterman night. Abych objasnila co to znamená. Skoro všechny sporty mají 2 týmy. JV to jsou ti slabší Varsity, což jsou ti nejlepší z týmu. No a tato award night oslavuje tyto hráče a předávají se takzvané Letters. Což zní trošku jako dopis, ale opak je pravdou. Ale nebudu předbíhat. Mojí 4. školní hodinu jsem dostala pozvání od mého tenisového trenéra na tuto akci, ale jak jsem již zmínila, jelikož všichni atleti z tracku jsou ve Varsity, měli jsme tam být také. Brian mě odvezl před prací k Alysse, která mě měla vzít s sebou. Přijeli jsme tam a ceremoniál již začal cross country. Všichni tam stáli a trenér vyhlašoval dva hráče. Jeden dostal cenu za "most outstanding player", což se dá přeložit jako ten nejlepší, a pak ten další je prostě pro někoho, kdo se snažil, kdo pomáhal a tak. Prostě pro miláčka trenérů. A ceremoniál šel podle pořadí sportů v každé sezóně. Přišel na řadu tenis a můj trenér šel vyhlašovat ceny. No a vždycky ten trenér předtím než vyhlásil tu osobu, pronesl něco o něm. No a když zmínil Českou republiku bylo mi jasné,  že tu cenu dostanu já. Strašně moc lidí na mě koukalo, když jsem šla na pódium a byli překvapeni, že jsem hrála tenis. Bylo to moc příjemné překvapení. Ceremoniál se táhl děsně dlouho, a když už se přešlo i přes track a nic jsme nedostali, rozhodli jsme se jet domů. Další den ráno jsme zjistili, že ty Letters se dávali po ceremoniálu v tělocvičně. Ale mohli jsme si je vyzvednout a trenér se mě ptal jako jestli jsem fakt hrála tenis, že to vůbec netušil. Fotku onoho Letters budete mít dole pod článkem a popsala bych to jako obří nášivku. :D
Přišel pátek a s Alyssou jsme byli domluveni, že k ní po škole půjdu a budu u ní spát, páč další den ráno se konal 5K run, který byl hned vedle jejího domu. Dojeli jsme tedy jejím autobusem domu a šli jsme do Thanks a Latte, což je úžasná a útulná kavárnička. A jelikož tento týden Alyssa vyhrála volbu na post Pokladníka na příští rok a já měla dárkovou kartu, slíbila jsem ji kafe a něco sladkého. Dali jsme si obě ledové latte, jelikož bylo horko a napůl borůvkového muffina. Pane jo, ten byl plný borůvek a naprsto úžasný. Strávili jsme tam dvě hodiny a pak jsme se vrátili k ní domů. Šli jsme na chvíli do bazénu a kolem 18:30 jsme se vydali do Cary, vyzvednout naše startovní balíčky. Už jsme měli celkem hlad a tak jsem rozhodla večeři v Panera Bread. Miluju tu "restauraci" a už dlouho jsem ji neměla. Odtamtud jsme jeli na Balloon festival. Je to tady ve Fuquay Varina a Alyssy mamka tam měla food truck. Zaparkovali jsme ve městě a že to dojdeme pěšky, protože parkování stojí hodně, ale cesta nakonec trvala snad 30 minut. Unavení jsme tam došli, ale už se stmívalo a ty horkovzdušné balóny svítili, jak pod nimi zapalovali ten kahan. Udělali jsme si fotky, našli jsme Alyssy mámu a pochodili kolem. V 10 nás vykopli a tentokrát jsme byli chytřejší a vzali si shuttle do 3/4 cesty a pak jsme to v klidu došli. Usnuli jsme kolem půlnoci.
Další den jsem se vzbudila v 6:30 ráno, protože v domě začalo být rušno, protože oba rodiče pomáhali na 5K a museli tam být na 8 hodinu. Musela jsem do sebe dát kafe a banán, abych měla něco v sobě a neběžela hladová a v 8 jsme vyrazili. V 9 to oficiálně začalo. Můj cíl byl zaběhnout pod 31 minut. Alyssa říkala, že když budeme držet s Jennou, bude to fajn. Nasadila jsem sluchátka a běžela jsem. Po nějaké době se otočím a nikdo nikde. Holky byly fuč. No nic, prostě jsem běžela. Byl tam ke konci trošku prudší kopec, tak jsem přišla v rychlochůzi, ale jinak jinak jsem celou dobu běžela. Doběhla jsem do cíle v čase 29:09 a můj čas na jeden kilometr byl 5:46. Takhle rychle jsem snad nikdy neběžela. :D Potom se tahali ceny a tak a Alyssy rodina jich pár vyhrála, včetně 1 velké pizzy. Po příchodu domu jsem jim upekla slíbený štrůdl, který všichni chválili a pak jsme zajeli pro pizzu. Byla moc dobrá a vůbec ne tak tlustá jak všechny americké jsou. Nu a potom mě Alyssy mamka odvezla domu.
Musím říct, že běžet 5K byl opravdový zážitek, ale z důvodu horka to bylo i celkem náročné. Tento týden byl obecně moc fajn a ve škole mi zbývají už jen 4 dny a 3 dny testů a hotovo. A celkově mi už zbývá jen 19 dní. Nevím jak se mám cítit po takových chvílích. Bude mi to moc chybět.

Onen slavný Letter









0 komentářů:

Okomentovat