LAST HOME MEET, AWARD NIGHT, BEACH AND ONE MONTH LEFT!!

Vím, že jsem už zase dlouho nepsala, ale věřte mi, že jsem na vás nezapomněla. Jen je toho poslední dobou trošku hodně a nestíhám psát. Abych to tedy nějak shrnula. Už je to tedy 2 týdny co nám skončil track a já jsem vám furt nenapsala jak vlastně probíhal náš závěrečný meet. Celý tento meet byl vlastně pro seniory a ty co letos maturují. A mě bylo řečeno, že jelikož budu taky odjíždět, tak že budu pro tento den senior i když jsem vlastně junior. Takže jsme před začátkem meetu měli ceremoniál, kdy trenérka řekla něco o nás a vyfotili nás každého zvlášť. Poté jsme běželi každý své disciplíny jako normálně. Já jsem u cílové čáry nechala na stole americkou vlajku aby ji každý mohl podepsat. Když jsem na konci meetu odcházela domu, byla ta vlajka skoro celá plná vzkazů a podpisů. Měla jsem slzy na krajíčku. Nejvíc mě dojalo to, že když jsme odcházeli tak u vstupu viseli fotky každého z nás v rámečku. Chtěla jsem si ji vyfotit, ale bylo mi řečeno, že si ji můžu vzít domů. To mě dojalo. Bylo mi smutno, že track skončil. Byl to moc fajn čas strávený s lidmi, které mám ráda.
Tento týden byl velmi zajímavý. Ve čtvrtek byla award night a já jsem byla pozvaná na ceremoniál, že dostanu ocenění. Věděla jsem, že to bude za biologii. Brian mě odvezl na 18:30, ale nezačalo to dřív jak v 19. Před ceremoniálem nás dali do řady, podle toho jak půjdeme na podium, a pak už to začalo. Proslov ředitele, přísaha, předávání cen... No dostala jsem se domu kolem 20 hodiny a byla jsem ráda, i když teda zkomolili moje jméno na diplomu, ale tak co.
V pátek jsme neměli školu, jelikož byl teacher workday a Alyssa a její mamka mě opět pozvali na pláž. Vyjeli jsme po 8:30 ráno a cesta byla plynulá. Jelo nás tentokrát hodně. 4 auta. Strávili jsme na pláži až do 18 hodin a bylo to 6 hodin plné legrace, her, jídla.. No prostě super den. Jeli jsme domu po 18. hodině a jelikož cesta trvá přes dvě hodiny, měli jsme hlad a tak jsme se stavili v Chick-fil-a na jídlo. Dala jsem si wrap s kuřecím masem a bylo to výborný. Domu jsme přijeli po 21:30 a já jsem byla zralá na to si jít lehnout. Byla jsem strašně unavená.
V sobotu jsme měli naplánovanou birthday party, protože Anna slavila 19. narozeniny. Kolem 14. hodiny mě hostmom odvezla k AnnaMay domu, kde jsme společně se Safou a Jessicou pekli takový menší dezert pro Annu. Poté jsme ji překvapili dárky a zákuskem a kolem 17:00 jsme vyjeli do předměstí Raleigh na sushi. Byla tam akce 1+1 zdarma a tak jsem si dala vlastně dvě rolky za 10 dollarů. Měla jsem jednu s tuňákem a jednu s lososem. Bylo to naprosto úžasné!! Potom jsme se rozhodli, že zajedeme na domácí zmrzlinu. Panečku, takový výběr příchutí jsem snad nikde neviděla. Po ochutnávce pistáciové zmrzliny, kde byli dokonce obří kousky pistácií jsem neodolala a dala si jeden "kopeček". No ona to byla spíš nálož než kopeček. Ale snědla jsem to celé, protože to bylo naprosto úžasné. Pak už následovala jen cesta domů.
Příští týden by měl být plný super věcí, tak se budu snažit nezapomenout a napsat vám opět nějaké shrnutí z následujícího týdne.








0 komentářů:

Okomentovat