PROM AND 18TH BIRTHDAY!!!!!

Tento týden byl celkem nabitý úžasnými zážitky a jelikož je dnes venku deštivo a zima, rozhodla jsem se vám napsat článek o tom co se událo.
Začátek týdne byl úplně normální a abych byla upřímná tak ani nevím co jsem dělala. :D Ale ve čtvrtek jsme měli home meet v tracku. Celý týden bylo nehorázné horko a ten den bylo 30 stupňů. Ale to nám nevadilo a já si na obou tratích 100m a 300m překážek udělala nový PR. To samé i Alyssa na skoku vysokém.
V pátek bylo ještě větší horko (32 stupňů), takže nás trenéři vzali dovnitř. Ten den bylo též pep rally,  což je vždy před prom a homecomingem, že se sejdeme v tělocvičně a představují se král a královna, sporty a jsou tam různá vystoupení učitelů a žáků. A jelikož bylo před prom tak většina tréninků byla zrušených. My jsme ale trénink měli v tělocvičně, ale moc dlouhý nebyl, protože jsme se tam museli vystřídat s fotbalovým týmem. Když nás vyzvedla Alyssy mamka, dostala jsem od nich předčasný dárek k narozeninám. Dostala jsem dárkovou kartu do mé oblíbené kavárny a notýsek. Také nás obě vzala na zmrzlinu. Doma Brian koupil pizzu a po večeři jsem měla překvapení v podobě dortu. Bylo to moc hezké překvapení. A jako dárek jsem dostala mojí vysněnou americkou vlajku, protože si ji chci nechat podepsat od všech lidí z tracku, protože příští týden je náš poslední.
A v sobotu byli moje narozeniny! Ovšem taky to byl prom day!!!!! Ráno jsem si volala s našima a kolem 1 mě hostrodina odvezla k Annamay domů. Tam už na mě čekala Anna a dělala palačinky. Prý je to můj narozeninový brunch. Tak mezitím co Annamay dělala makeup ostatním, my s Annou jsme se cpali palačinkami. Poté přišel na řadu můj makeup, Anny makeup. Potom přijela Safa s Jessicou. Od Safy jsem dostala kosmetický dárek plný věcí a starbucks kartu!  Celé odpoledne jsme strávili makeupem a vlasy. Kolem 7 hodiny jsme konečně skončili a šli jsme dělat ven fotky. Báli jsme se aby nepršelo, ale nakonec to bylo ok. Jelikož jsme se nakonec nedohodli kam půjdeme jíst, nikdo skoro ten den nic nejedl, takže jsme se těšili na jídlo na prom. Když jsme tam po 8 hodině dojeli, museli jsme jít kousek pěšky. No a cesta vedla přes pivní festival. No dokážete si představit holky v dlouhých šatech jdoucí přes tento festival. :D Když jsme došli na místo činu, okamžitě jsme se vrhli na jídlo. Byl to větší bufet se skoro vším smaženým, ale v tu chvíli bych jedla vše. Vrhla jsem se po hlavě na krevety, ovoce a sýry. Potom jsme tancovali a pařili a jedli. V 10 hodin večer jsme se dozvěděli krále a královnu plesu, ale čekala jsem to teda trochu větší a ani společný tanec neměli, jak známe z filmů. Prom jsme zpocený a utahaný opouštěli po 11 hodině večer a naše cesty vedli do Buffalo Wild Wings. Je to restaurace/bar a mají otevřeno až do 1. Takže holky si dali nějaké jídlo, ale já jen uzobla, protože jsem byla najezená z prom. Domů jsem se dostala po 1 ráno, ale nebyla jsem unavená, takkže jsem usla nakonec kolem 2 ráno.
Takže tímto jsem snad shrnula můj krásný zážitek. Myslím, že to byla nejvíc povedená oslava 18tých narozenin, kterou v Americe můžu zažít, když se zde nesmí pít alkohol. A taky jsem šťastná, že jsem tento den strávila v blízkosti svých kamarádů a jsem smutná,  že se náš čas tak rychle krátí.








0 komentářů:

Okomentovat